A SUNNY DAY

Idag har det verkligen varit riktigt varmt och skönt. Efter vi vaknat till liv vid 11 begav vi oss till stranden och solade och badade (ja, faktiskt vågade jag mig i) och spelade strandtennis. Var riktigt skoj=) när magarna började kurra vid 16 cyklade vi hemåt. Såg när vi kom hem att janne fått en sjukt skum solbränna. Ser ut som om han haft bikintopp på sig eller nått men det hade han såklart inte haha. Fattar inte hur det kan ha blivit så konstigt?!

Sitter och väntar på lite natta-mat nu. Slängde in scones i ugnen. Jag vet, mitt i natten. Vi var ute och cyklade i stan bl.a nu sent på kvällen så blev en viss man hungrig och ville handla med sig mat från mcdonalds hem. Men mat mitt i natten för mig lockade inte, men scones kan jag äta. Är ju lite hungrig iallafall!!! I morgon ska vi på stan innan jag börjar jobba kl 14. Behöver handla lite saker nu när lönen kommit. By the way, I dag (igår) den 24 Juli var det min kära kerstins namnsdag! Grattis till henne.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0