En ledig fredag

I dag är jag ledig, men sen är det jobb igen i 6 dagar. Men det får gå. =)

I går efter jobbet cyklade jag ner till stan för att hälsa på Patrik som var med Google i stan. Han jobbar på ett företag i sthlm som bl.a jobbar för google. Så han har ett eget projekt i sommar om att folk ska måla nya loggor till Google. De åker runt till olika ställen i hela sverige. Var trevligt att träffa honom och snacka lite. Var ju inte igår!! Hoppas vi kan ordna en fest med hela gänget någon gång snart, hade varit kul.

Sen på kvällen kom Malin hit och vi körde till Coop och handlade hem quornburgare och pommes som vi tillagade. Var riktigt gott, och hungriga som vargar var vi. En trevlig liten tjejkväll! Sen fick jag besök utav Janne när malin åkt vid 24-tiden. Så slapp sova själv;)

Nä nu har jag ju sett klart på våra bästa år så nu väntar duschen, sen ska vi cykla in till stan och ta en fika.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0