Fredag= helg = ledighet!!

Ska verkligen bli skönt att få var ledig hela helgen.... behöver det verkligen känner jag. Denna fredag har jag givetvis tilbringat med janne boy. Vi tog oss en tur till östra stranden nu ikväll då janne ville bada lite. Jag stod över;) Har börjat med min antibiotika idag som läkaren skrev ut. Mina prover som jag tog för någon vecka sedan visade att jag har en bakterie som heter microplasma. Så nu är det en antibiotikakur som gäller under 10 dagar..verkligen på tiden efter 2,5 månder!:S
 
Trevlig helg på er alla!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

SKÖNT DE HITTAT FELET. HOPPAS DU MÅR BRA SNART!!

2008-07-05 @ 10:12:28
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Nina

hej vännen. det var himla skoj på liseberg, men gud va yr i mössan jag blev efter varenda karusell, så det dröjer ett bra tag tills jag sätter mig i en sån igen=)fast shit va kanonen o balder e grymma, hjälp lixom, det är ju inte naturligt att sätta sig i en sån, man utmanar ödet=) ser ut som du oxå har haft en trevlig helg=) du har oxå fått tag på en bra man, ger dig rosor som överraskning=) jag gav martin en lilja i veckan o han blev så glad, det lilla gör mkt! osså fick jag en pandora berlock igår, ohh va jag blev glad. nej nu får det bli duschen, har du oxå sjukt varmt i din lgh? här e så man kokar. ha de bra emma. många kramar<3

2008-07-06 @ 21:55:31
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0