Måndagsklubben

testade jag, Kristin och Linda på i måndags. Den var borta vid slottsmöllan iår. Började med förfest hos en som Kristin känner. Det var en utflyttningsfest så det fanns typ inga möbler kvar. Drack goda cidrar och Linda hade köpt ekologiskt vin som smakade gott =) Efter 23-tiden tog vi våra cyklar och cyklade mot klubben. På vägen dit passerade vi mitt och Kristins kära jobb, Frennarps äldreboende. Stannade till där och ringde ut janne som jobbade då. Hade vi tänkt göra i vilket fall som helst, men sen hoppade Kristins kejda ur med lite sådär lägligt så den fick janne fixa till. När jag fått min välbehövliga kram så begav vi oss ut mot slottmöllan. Det var i en stor lagerlokal, och inträdet kostade 160kr!!! Lite väl saftigt....musiken var inte så bra den heller... men vi hade skoj iallafall. När jag sen stapplade in hemma hos Janne mitt i natten fick jag syn på en stol där det stod en vas med tre röda rosor i och ett kort! Blev så himla glad. Finns det någon bättre än han? Tror knappast det....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0