Step up - a long time ago

Men idag smällde det. Gjorde debut på ett step up pass... sist var det 3månader sen eller nått sånt. Så trist när man blir sjuk så länge, men nu är jag frisk som en nötkärna, dock lite trött i kropp och huvud efter allt slit i arbetet. Men det är smällar man får ta!! Semestern börjar nästa vecka för mig =D 

Egentligen hade jag planer på att åka hem till Höör under helgen som varit, men då jag låg mer minus i timmarna på jobbet än jag trott fick jag jobba extra lör-sön. Så nu hoppas jag att jag fått in alla timmar så jag slipper betala tillbaka. Men det blir Höör nästa vecka istället. Kära pappa kommer upp på onsdag den 30e, då ska vi gå och se Magnus Uggla på Tylöhus...han, jag och janne. Ska bli riktigt skoj!! Man är ju uppväxt med hans musik =) Sen åker jag med pappa hem på torsdag. Ska bli så skönt att komma iväg lite.

Nä, om man skulle ta och städa undan lite, diska och duscha. Sen blir det en cykeltur till maxi och handla ingredienser till scones tror jag. Är lite sugen på det ikväll.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0