Vad har hänt sen sist?

I lördags tillbringade vi hela dagen mer eller mindre vid östra stranden. Solade och badade från 13-18. Hem om, duschade och åt sen cyklade vi ner dit på kvällen igen och tog ett glas vin och öl. Efteråt gick vi lite vid stranden, var hemma igen vid 24-tiden. En mycket härlig och avkopplande dag!

I söndags tog vi oss en cykel tur till galgberget och gick 5km. Härligt väder!! Tog med oss lite mellanmål och vatten som vi njöt av efter rundan. Även detta var en lugn och skön dag som man kan behöva när man är ledig....

I går då, hade vi planer att att åka till Ullared. Janne hade hämtat bilnyckeln hos Jesper innan på morgonen innan jag cyklade in till stan för min synundersökning för nya linser. Tog ett kontoutdrag vid banken när jag ändå var i stan. Jag visste att jag inte hade mycket pengar, men det var rätt mkt mindre än jag trott!! Så när jag kom tillbaka till Janne igen bestämde vi oss för att låta Ge-kås vänta tills nästa månad! Har man inga pengar kan man ju inte handla nått, å vad är det då för vits att åka dit? Så vi tog oss en lunch på Harrys i stan istället. Dessvärre kunde jag inte äta upp all min mat, pga illamående av antibiotikan. Ösregna började det göra när vi ätit klart, så i brist på annat stack vi in på HM och spanade. Janne hittade två jätte fina skjortor och två piké tröjor som han unnade sig. (Vilket han verkligen förtjänade och behövde) Sen fick jag en fin vit singoalla top av honom! Så go. Lite shoppande blev det allt iallafall. Cykelturen hem gjorde oss dyngsura där vi cyklade i våra sommarkläder men dagen blev bra iallafall trots deppande miner från mig i början då jag fick en liten chock över vart mina pengar egentligen går?! Pratade lite med lilla syster igår med Miss you. Men snart så ses vi igen.

I dag var jag tvungen till att sjukanmäla mig från jobbet. Vaknade tidigt av att jag hade sjukt ont i magen, mådde illa och svettades. Men kunde inte spy även om det kändes som om jag behövde. Så bestämde mig för att stanna hemma. Jag tål inte antibiotika och pencillin ordentligt. Min mage är ju redan kass annars med så sån medecin gör det inte bättre. Men nu mår jag bättre iallafall, så imorgon hoppas jag att jag kan gå till jobbet igen. Nu ska vi till Maxi och posta lite paket, sen inom zorro och ge kisen lite mat och gos sen se om han vill ut. Får nog börja med att ta zorro med hem till janne snart, så ofta som jag tillbringar min lediga tid här. Zorro kan ju inte vara själv så mkt stackaren.<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

hittade lite allt möjligt :D heminredning , scrafsar nån tröja o trosor o så :D

2008-07-09 @ 16:32:18
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0