Brottet, minigolf och östra stranden

I går fm hämtade Kerstin upp mig och vi körde till Brottet och solade oss och simmade lite. Så härligt! Man borde få vara ledig hela sommaren om det ska vara sånt här väder!!! Love it. Senare på kvällen mötte jag upp Malin och Anna vid östra stranden. Vi körde en runda minigolf och efteråt käkade vi varsin mjukglass. Super gott. Första mjukglassen iår. Vi gick ner till stranden och åt våra glassar.... Riktig sommar. Efteråt körde vi hem till mig och snackade lite skit. Var trevligt! Speciellt att träffa Malin. Vi har inte setts på typ 6 veckor!! Helt sinnes. Får bli ändring på det. =)




Idag gick jag upp 8.30, Pernilla kom hit vid lite över 9 och då körde vi först inom maxi och handlade med oss pastasallad och frallor till vår vistelse på östra stranden. Blev 2.5 h där, sen skulle hon hämta barnen på dagis och jag hade redan hunnit bli lite röd så jag åkte hemåt då jag med. Man vill ju inte bränna sig. Ska nog lägga mig vid havet en liten stund i morgon med innan jobbet. Börjar 14.30 då så någon timme hinner man ju. Får ju passa på medans man kan och det är soligt ute. Hoppas hela sommaren blir kanon iår. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag cykla in till stan och fixa lite ärenden. Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0