Idag är det midsommardagen

Gårdagen blev mycket bättre än jag trott. Lina och Ellen dök upp vid 14.30. Fick en jätte söt blomma och en kort av min älskade syster. Blev lite rörd av vad som stod på kortet. Du är bäst Linis=) Love you.

Vi begav oss rätt snart till Eurostop och fyllde två hela kundkorgar fulla med mat! Lax, sill, ägg, gräddfil, gräslök, dill, nypotatis, ingredienser till räksallad, prinskorvar, köttbullar, physalis, ost, kex, noblesse och hallon. Janne boy fixade jordgubbar maxi, då dom var slut på Coop. Vi konkade hem på alla kassarna och började duscha och fixa oss. Det tog sin lilla tid. Taxin landade utanför Janne vid 18, å äta började vi göra runt 18.30. Mmmm så gott det var! Å vi åt å åt åt å åt å emellanåt klagade vi över hur mätta vi var men ingen av oss kunde sluta. (då syftar jag på dom tre skånska krängarna, Janne åt mer måttligt ) Drack lite vin till maten. Vid 21 var Janne tvungen att dra till jobbet men vi stannade kvar och drack och pratade lite till. Vid 23 när vi ville in till stan så kom vi inte fram på telefonen till taxi. Tutade upptaget heeela tiden, så vi gick ut till busshållsplatsen vid högskolan. Där stötte vi på en man i gul bil som erbjöd oss skjuts till stan. 20 spänn var betalade vi. Det var det värt då bussen skulle kostat 50 spänn var. Väl inne i stan köade vi till mårtenssons, och vi kom faktiskt in, minstingarna med fast det är 23 år ;) Shakeade loss hela natten lång. Hade jätte skoj haha. Mycket skumt folk. Idag em åkte töserna hem, efter en middag på MAX där såklart jag drog med min karl också. Så gott det var, men man blir ju mätt så man kan spy.

Nu ikväll har jag varit ute på en liten 30min runda med Zorro runt kvarteret. Han hängde med heeeela rundan. Hade egentligen tänkt  ta mig en rask promenad men eftersom han hängde på så flitigt lunkade jag lite lätt istället. Skönt med luft iallafall=) Å super myigt med hans sällskap. Folk tittade förvånat på oss! Å nu sitter jag här, precis ätit upp min rågkuse med avocado och håller på att äta min havregrynsgröt. Är nån film på tv från förr med Nicole Kidman. Har sett den innan men minns inte vad den heter.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0