Jobbe-dag!

Det spö-regnar ute idag...så tradigt när man ska cykla till jobbet som tar 20min..funderar på att ta bussen dit och sen gå hem ikväll...men vet inte.... skulle behöva ett regnställ ju!! Janne och jag funderar på att åka till Ge-kås efter nästa löning. Då måste ett regnställ inhandlas. Så man kan ut och gå och cykla även om det är regn och rusk ute. Hade tänkt gå en runda idag efter frukosten men hade ingen lust att bli dyng sur....=/ Aja. Snart ska jag koka min grönsakssoppa till lunch. Å wips så är jag på jobbet. Ska vara på en annan avdelning idag och jobba med en person som...ja vad ska man säga. Inte har så gott ryckte om sig. Ska bli intressant och se hur det går!?

Hade helst av allt velat vara låååång ledig och bara mysa med min Janne=) Tycker så mycket om dig. Du är bäst.

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen, va skoj ni såg ut att ha midsommar, jag vill oxå komma upp till dig o ha det skoj, dansa o dricka goda drinkar. ska genast kolla kalendern, men fan jobbar varje helg, en eller 2 dagar. e hel ledig 12 juli, men e bjuden till martins vänner på 30 års fest gånger 2. men martin vet inte säkert att han kan gå på den festen, isf kommer jag till dig om du kan o vill=)jag saknar dig vännen, men känner på mig att du är i goda händer hos janne, som du hade sagt, han ser ut som en bra karl=) många kramar från Nina

2008-06-22 @ 22:40:38
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh har vännen hittat en pojkis??? =) tell me!?

2008-06-23 @ 13:10:00
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman, usch för att cykla när det blåser, kommer att cykla hela veckan till jobbet nu får se hur lång tid det tar. Självklart ska jag skicka över fotona har helt glömt bort det men fixar det ikväll. Jag jobbar hela veckan på torsdag 7-20 men vill du ta en promenad imorgon? vi får höras snart!

Hoppas du får en bra dag puss

2008-06-23 @ 14:43:29
Postat av: Nina

hej hej. midsommar firades hos nina o daniel i deras hus, vi åt ute, sen en promenad o sen in för lite drinkar o sjungande. trist du jobbar då, men klart jag kan komma en vardag ist, bara vi ses så=) sommar i halmstad är ju säkert himla nice=) har du sett programet unga mödrar nån gång? en massa halv skabbiga danska mammor som röker med en bebis i magen, tänk den dagen när vi blir mammor emma, då får vi ses o dra varsen fin vagn med varsen söt bebis i=) nu ska jag se om jag kan laga nån god middag till martin. ha en bra kväll. kram Nina.

2008-06-23 @ 19:28:18
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: maddde

vädret är hemskt.. :(

2008-06-24 @ 00:00:35
URL: http://flaashbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0