Midsommarafton 2008

Solen har börjat titta fram lite här i Halmstaden. Men det blåser och är inte särskilt varmt. Men jag orkar inte bry mig så mycket på midsommar längre, man kan ha lite midsommar mys/kul en annan dag i sommar om vädret bättrar sig. Syrran kommer som sagt upp idag med Ellen. Får se om dom vill dra vidare till Tylösand sen när vi käkat. Själv hoppar jag nog det, men blir det stan så kanske jag är på. Lite trist att jag är så slö bara, varit sjuk nu i 7veckor. Inte kunnat träna på snart två månader! Skamligt. Var hos doktorn i onsdags och lämnade lite blodprover. Får svar på måndag antar jag om det är nått annat än virus....

Nog om det. Jag började dagen idag vid 7.30 när klockan ringde och det var dags att bege sig ner i tvättstugan och tvätta en massa. Behövdes, så fick bli idag. Men var rätt trött vill jag lova =) Älskar ju att sova länge. Eller "sova räv" som Janne säger haha. Nu ska jag snart hoppa in the shower, sen blir det lite lunch, var ett tag sen man åt frukost nu.

GLAD MIDSOMMAR på er allihopa!!! Kramar i massor


Madde, jag och Molly midsommarafton 2007

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad midsommar <3

2008-06-20 @ 12:22:44
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0