work work

Har jobbat sen i torsdags nu i några dagar (och nätter) i steck. På torsdag har jag jobbat en vecka. Men sen är jag ledig iallafall två dagar då det är balen på lördag. Natten mellan lör-sön jobbade jag natt. Var faktiskt skoj! Trevlig personal och allt. Men mellan 3 och 5 var jag så sjukt trött så jag höll på å decka. Men givetvis kände jag mig pigg som en lärka när jag slutade och cyklade hem till Janne. Fick sängplats där =) Sov till 14 sen käkade vi frukost och drog ner till stranden en liten stund. Så underbart väder det varit nu dessa veckorna. Har blivit en del solande faktiskt. Det är verkligen livet just nu!
Idag jobbade jag extra inne på en annan avdelning. Gick bra det med, kom hem och fick direkt slänga in tvätt i tvättstugan då jag inte tvättat på ett tag. Var precis på Eurostop med och handlade lite. Lika bra att hålla igång, annars blir jag bara trött och lägger mig och "vilar" = sover i 3h. Sista maskinen är klar vid 18, sen ska jag slänga mig på cykeln till Karl Kuylen stjernas väg 39.

I morgon jobb igen 7-15. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0