En helt vanlig söndag

Sov länge idag, åt frukost, städade undan lite och vips så var det dags för lunch! Sen vid 15 tog jag bussen mot Lindis. Vi var ute och gick i lite över 1h med hunden Jazza. Gick ner mot havet...så härligt med en promenad. Inte rört mig så mycket nu sen jag blev förkyld=S Gick inom ICA MAXI på hemvägen, behövde handla lite. Blev varsin påse naturgodis som vi åt i väntan på min buss=) Eller jag åt upp mitt iallafall, tror Linda var mer sparsam! Så nu sitter jag här och surfar lite rundor. Lyssnar på RIX FM samtidigt. Ska väl ta och laga lite middag någon gång också. Annars händer inte så mycket mer ikväll.

Någon som vet om det går något bra program eller någon film på tv ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0