Fredag, ljuva fredag...

tänker ni andra. Men jag däremot, vet att fredagar innebär kareoke sjungande kineser undertill! Och det slår aldrig fel. De har varit igång nu sedan jag kom hem från jobbet för en timme sen. Sådär lagom roligt när man jobbar sin långhelg och behöver all sömn man kan få..... men varför går jag inte ner och säger ifrån? Nä för jag är för feg....suck. Så får väl skylla mig själv. Fast undrar om det hjälpt? De verkar ju supa, käka pizza och sjunga mer eller mindre varje dag. Upp tidigt imorgon, jobb 7-15. Men kvällen ser jag framemot! Lindis och Emma ska då gästa Harrys! Whoho!

Varför ska jag alltid, alltid, alltid hitta så mycket fint på stan när jag inte kan köpa det iallafall. Det suger att vara fattig, och det har bara gått en vecka på månaden =(

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0