Mot Ikea i snöstorm

Det var verkligen en riktig snöstorm när pappa och jag begav oss mot IKEA. Lättade lite sen när vi handlat klart och begav oss mot Halmstad som tur är. Men här blåser med och snöar, men inte lika kraftigt som i skåne. Har fått min efterlängtade soffa nu. Blev en naturvit, billigast av de färgerna som jag funderade på. Blev även gardiner som jag satt för sängen, två röda soffkuddar, skohylla, ett stort lakan till sängen och en ny tvättkorg. Så nu är jag nöjd och belåten. [foto nedan] Zorro gillar fortfarande den sönderklösta fåtöljen bäst=) Ska köpa lite tyg och försöka laga den lite i veckan. Om det går. Annars ska jag slänga den och köpa ny. Hade ju röd klädsel över den innan, men nu passar den ju in i sin egen färg med soffan.



Var sån fruktansvärd saknad och tomhet hemma nu när Poppe inte finns.... trodde han skulle komma trippandes på sina små tassar hela tiden... Vi begravde honom hos mamma igår kväll. Vila i frid lille gubben.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jääätte fint syster! :D kommer upp på söndag och får se inreallife! puss läls

2008-03-18 @ 14:08:54
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0