Regnigt värre

Trist väder i Halmstad idag. Regnar och har sig =( Är man inte redan deppig så lär man bli det. Var och tränade idag vid 13. Malin gjorde mig sällskap. Blev mackor och fruktsallad när jag kom hem för ca 1h sen. Sov länge idag så det blev som en lunch för mig. (Sen) Vi snackade om att vi kanske ska gå ut och festa lite ikväll. Kanske kan bli skoj?! Vädret är dock ett stort minus men man kommer ju hålla sig inne största delen utav kvällen iallafall. Vi får se hur det blir. I morgon ska jag iallafall ut och gå en runda med Linda sen ska vi laga middag ihop. Ska bli så trevligt!

Nä, annars har jag inget nytt att skriva om idag. Önskar en trevlig helg!

Längtar efter sommar och sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0