En eftermiddag med jobbet

Idag jobbade jag först 7-14.30, sen cyklade jag direkt till Eurostop och inom Life och köpte hostmedecin då apotekets Noskapin inte biter på mig. Fått värsta rethostan nu. Kollade även på utrensningskurer, tänkte börja en efter utgången på fredag med jobbet. Blir nog Methodraine Detox som jag blev tipsad om förra året av kvinnan i butiken! Verkar bra. Var även inom Coop och köpte med mig quorn korvar till grillningen ikväll.

Klockan 17 skulle vi samlas vid östra stranden för att köra minigolf turnering på Japan! Blev uppdelade i lag om ca 6 personer. Var skoj, gick faktiskt ovanligt bra för mig måste jag säga. Bätre än sist. =) Efteråt grillade vi korv, åt kakor och pratade. Var även prisutdelning. Vårt lag kom på 5:e plats, alltså näst sist då vi var 6 lag. Priset var godishalsband och klubbor haha. Gav mitt halsband till Kristin senare, hon älskade såna!! Tycker dock det är konstigt att vi inte fick en bättre placering, så dåliga var vi inte =P Var en trevlig kväll iallafall. Blev arg på min hosta en omgång bara, fick värsta attacken i slutet på golf spelandet men den lugnade sig till grillningen som tur är.

 <--- Ida, the boss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0