En regnig dag

Vädret var verkligen tradigt idag. Vid 14.30 cyklade jag till Linda, hon skulle till balklänningsbutiken och fixa till sin överdel på balklänningen så då jag var ledig idag hängde jag på som sällskap =) sen gick vi och tittade lite i stan efter väskor till balen, smycken och smink. Så man vet vad som finns. Vi får köpa sen när vi får pengar. Ska bli kul att gå på bal! Och lite nervöst!=)

Egentligen skulle vi gått en promenad med men då det regnade mer eller mindre och var ruggigt kallt ställde vi in det. Ska försöka gå en lite sväng i morgon fm innan jobbet. OM jag får tummarna loss och inte sover hela fm. Somnade till nu i kväll efter maten. Drömde att jag drack massa cola, krängde chips och godis i massor! När jag vaknade mådde jag lite illa och trodde att jag verkligen hade ätit allt detta. Men så var inte fallet tack o lov. Det som jag ätit de senaste dagarna får räcka ett tag nu. [Lättare sagt än gjort] Anledningen till att jag drömde att jag drack cola var att jag läst ut min bok som jag fick av Nina idag. (Mina hemligheter med Sophie Kinsella) Jätte bra bok! Den handlar bl.a om ett företag som säljer Panther cola haha så var nog där colan kom in. Jag menar jag dricker typ aldrig läsk. En gång om året kanske!? Å chips äts inte så ofta heller. Kakor och godis är min last. Speciellt choklad då ;) Så denna drömmen handlade väl om min ångest i de senaste dagarnas frossande!!!

Kommentarer
Postat av: lill-sis

vet du vad jag drömmde? ja drömmde om ett liv på typ 1600 talet.. tyckte ja kände igen alla.. och jag vet att en kvinna var du, och du hade barn o så..och jag försökte få mig hörd! o visa mig för dej, men jag syntes visst inte.. ja bara var dä'r o kollade på livet typ..från detta livet. du hade sån stor korsett klänning.. o ja började gråta för du inte såg mig.. ja kännde en sån sorg som man gör till sin mamma..när man inte blir sedd. och du hade familj och sånt.. o en stor släkt & ja kännde igen allihopa! men ingen såg mig!
o när ja vaknade ville ja inte vakna, de livet verkade så hermoniskt o roligt o stressfritt, och jag tror jag har levt där.. fast nu kunnde ja bara se tillbaka på det.. läskigt va?
Pussss

2008-05-20 @ 11:08:20
URL: http://laiiner.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla haha ---->http://www.youtube.com/watch?v=QvVasuA9mXA

2008-05-20 @ 11:20:37
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0