Host. host, host

Usch för denna jobbiga hosta. Är som värst när jag ska sova om nätterna eller vila på dagen. Med andra ord när jag ligger i min säng! Hostade riktigt mycket inatt, fick gå upp och värma honungsvatten som lindrade en liten stund men sen satte det igång igen! Gör så ont =(

Var hos doktorn idag och fick ett intyg för idag. Han sjukskrev mig för 4 dagar framåt men jag ska försöka jobba lör-sön. Mår bättre idag och är ju ledig imorgon så jag kan vila även då. Borde fixa det...

Efter läkarbesöket cyklade jag vidare till Eurostop och handlade hem en pan pizza, chokladwienerbröd och vit kexchoklad haha. Där fick jag lite av det jag var sugen på igår. Var dock inte lika sugen idag men det åkte ner iallafall. Givetvis var jag sugen på "riktig" pizzeria pizza men det har vi inte råd med så det fick bli en panis. Å ja åt en näve körsbär med. Sjukt dyra var dom få jag köpte. Men det var gott=)

Något kul på tv ikväll? Får jag nog ta å kolla upp. 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0