Lite av varje

Åkte med pappa en tur på hans motorcykel efter maten i kväll. Tog en runda i Höörs utkanter mot sätofta och ringsjön. Så sjukt fint! Var en härlig känsla att bara flyga fram när doften av nyklippt gräs och vår kom emot en.



Kände mig sjukt (o)sexig i den hjälmen ;) [klicka på bilderna så visas dom i större format]

Sen jägers då. Kanske ska lägga in lite bilder från den kvällen den 26/4 som tillbringades med min kära vän Nina. Dagen innan sågs vi med, då över en super god middag hemma hos henne och martin. Då fick jag jätte fina födelsedagspresenter! Ett par cerisea trosor, servetthållare och en bok. Behöver en ny å läsa nu, läste ut min förra som jag fick av madde under resan, "Stjärnfabriken" heter den. Riktigt rolig bok, den kan jag rekomendera. Boken jag fick av Nina heter "Mina hemligheter" och är skriven av Sophie Kinsella. Ska bädda ner mig med den ikväll.


Vi hade skoj på jägers, varsin tequila slank givetvis ner också under kvällen, fastän jag skulle ta det lugnt med drickan inför resan. *ajabaja* därav den kraftiga baksmällan man fick sen då man inte sov på över ett dygn! Träffade även på Mattias och Niklas på jäggan. Kul å se dom, var så länge sen=) Blev lite buggande med Mattias. Och hoppas nu att vi hittar ett datum som passar oss alla att ses i sommar!! Hade varit super kul, eller hur carro?



Nina och jag kom fram till ganska så snabbt att Mattias i EMD lätt är den hetaste =D

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen. kattsingen vilken cool pappa du har=) kör motorcykel, häftigt=) kan tänka mig att det är härligt att åka med. det såg ut som ni hade en bra semester, trots linas sjuka o byte av hotell, skönt för det är du värd. o lite fin shopping hann ni oxå med=) det är ju aldrig fel, hihi. vi får se till att det blir ytterligare en resa till rhodos för oss söta töser, shit va skoj vi hade haft! jag hoppas vi kan ses snart igen, många kramar

2008-05-06 @ 22:02:34
URL: http://sweetconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0