Massa klagande....

Usch...får panik! Här ligger jag inne, sjuk, febrig, hostig och tycker synd om mig själv. Utomhus skiner solen, syrran är i stan med en kompis och har fixat beställning på ny hårförlängning hos en frisör. Egentligen skulle hon komma hit och sova över här å vi skulle grillat ikväll å bla bla. Men sen i onsdags kväll har jag legat helt deckad. Tvingade mig upp till datorn nu för jag får panik av att bara ligga i sängen....=S Verkar ju inte bättra på sig så fort heller. J*kla skit alltså. Är tydligen influensan, ringde vårdguiden i torsdags eftersom jag hade så hög feber. Linda var snäll igår och tog sig på cykeln hit och köpte med sig mer panodil, lite krämer och blåbärssoppa. Tur jag har dig gumms<3 Vad skulle jag annars gjort?!

Så så är läget. Hoppas ni andra mår bättre och kan njua av detta fina vädret. Nu väntar sängen igen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0