Morsdag

Idag är det morsdag. Varit en del besökare på jobbet till sina mammor. Tyvärr kan jag inte fira min lilla mamma, hur gärna jag än velat. Men har tänkt på henne heeeela dagen. Gör jag iof varje dag, men extra mycket idag. Saknaden är fruktansvärt stor. <3 Önskar så att livet varit annorlunda. Behöver ha dig här fortfarande mamma. Så mycket jag vill fråga dig om. Livet är inte rättvist!!! Den största tryggheten här i livet och den man älskade allra mest här på jorden ryktes ifrån en alldeles för tidigt....

image614
Förevigt saknad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en fortsatt bra mors dag iallafall.. :)

2008-05-25 @ 19:58:49
URL: http://idjut.blogg.se
Postat av: M

Ush då!
Men hoppas du har haft en bra dag ändå (:

2008-05-25 @ 20:02:35
Postat av: linda

Åh gumman livet är verkligen inte rättvist men hoppas din dag varit okej iaf.
Jag kom hem idag och har packat och bakat nu hela kvällen inför imorgon. Du anar inte vad jag längtar tills vi ses snart. Det ska bli så mysigt att träffa dig och att du ska sova här. Ha det så bra sålänge ringer på tisdag! puss

2008-05-25 @ 22:26:26
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0