Playa del Halmstadia

är jag tillbaka till nu. (snodde rubriken ifrån arbetskollegan janne, hans påhitt, och jag tyckte det lät rätt bra!) Pappa körde mig upp igår kväll. Så snäll han är, kör mig och kisen ner och upp utan att klaga det minsta. Han skickade även över extra pengar under resan så vi klarade oss pga vissa mindre kriser. Ställer upp gör han alltid när det behövs, och det är skönt!

Hade tänkt gå en pomenad igår kväll men var ingen som ville följa med så blidde ingen. Cyklade till ica maxi istället och handlade hem lite nödvändigheter. Avfrostade kylen innan jag åkte neråt så där fanns nada. Super skönt att ha en cykel igen!! Denna månaden har jag inte råd till busskort så nu är det cykla som gäller. Kan behövas med tanke på allt jag satte i mig på resan =) Å även nu. Min Anthon bergs box med plum in madiera öppnade jag igår så nu går man ju och småäter titt som tätt. Fastän jag inte mår särskilt bra. Känner mig trött, häning och har sån torr läskig känsla i halsen som jag alltid får innan förkylning.....Var på Eurostop innan idag och köpe Echinagard. Hoppas det hjälper lite. Att jag skulle få något men efter semestern visste jag ju, för så är det alltid.....:S Men jag får ta mig i kragen och jobba tors-fre. Är ju bara två dagar sen är jag ledig igen. Lite lyx start efter all ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0