Promenad med Kerstin

Dagen började med att jag vaknade klockan 7 (tro det eller ej) eftersom jag hostat mig igenom hela natten. Ringde till vårdcentralen och fick en tid 9.45. Där fick jag utskrivet en stark hostmedecin med morfin i. Har tagit en gång idag och den dämpade hostan rätt bra, men inte helt. Ger väl sig ju mer man tar antar jag. Är snart dags för dagens andra dos. Innan lunch ringde Kerstin och vi bestämde oss för att gå en sväng nere vid östra stranden. Gick bl.a förbi lilla köpenhamn där vi grillade igår. Satte oss i solen och pratade lite och så. Allmänt trevligt. Kerstins lilla vovve Kelly var givetvis med.

Nu har jag städat undan lite här hemma, ska diska med. Sen blir det duschen, för klockan 19 ska jag vara hemma hos Lindis. Ska äta lite tillsammans sen ska jag sova där, då vi ska på en utflykt imorgon, och vi ska starta redan vid 8 på morgonen hemifrån. Var länge sen vi sågs nu så ska bli super trevligt =)

image625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0