Tvätt och städ

Roligare än så blir det inte. Kom hem från jobbet lite efter 15. Deckade i sängen direkt, var heeeelt slut! Sov i 2,5 h... jag vet. jag är inte klok. Älskar att sova, å speciellt i min egen sköna säng ;)

Blev lasagnerullar till middag när jag äääntligen steg upp ur mitt ide. Å efter det packades kassarna fulla med tvätt. Har sjukt mkt. Fattar inte hur jag lyckas.... borde ha lite loppis en lördag snart i Lund. Sis och jag har pratat om det. Har en hel del kläder som jag skulle behöva sortera bort.

Nä och man skulle ta och diska lite sen dra fram dammsugaren? Vore nog ingen dum idé.

Trevlig kväll gott folk!


Är sjukt godissugen även idag. Har varit det i över en vecka nu. Vad är mitt problem? Tur jag inte har nått hemma för då hade det legat i magen nu :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0