Grillning vid ön

I natt sov jag bara 4.5h ca. Kunde inte somna igår kväll när jag slutat praktiken. Kollade på Gothika på tv 3 som slutade 12.30. Läskig men bra film. 06.00 ringde klockan  i morse och det var dags att ta sig upp. Gick bra på praktiken, inget speciellt som hände. 14 slutade jag och vid 14.45 kom Linda och Joel och hämtade oss för att köra till ön och grilla. Först gick jag och Linda tillsammans med Jazza runt ön på 40min. Killarna startade upp elden sålänge så när vi kom fram började vi grilla direkt. Så gott! Blev sojakorv för mig och Linda och hotdogs för karlarna haha. Åt så magen stod åt all håll plus att vi hade gifflar med och marshmallows. När vi kom hem vid 17.30 kändes det som om klockan var minst 20. Jag la mig i soffan med täcket och deckade och sov ett tag. Var så sjukt trött!!! Var bara uppe en sväng nu för att äta lite och passar på att skriva här. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångskull. Får passa på när man kan. Det tillhör inte vanligheterna i fröken Jönssons liv tyvärr.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0