Lördag lördag lördag

Var några dagar sen jag skrev här sist. I veckan har jag pluggat och gått på stan tillsammans med Moa, tränat, gått på stan med janne och köpt lite smått och gott. Varit i skolan och varit på julmarknad med klassen på en dagverksamhet. Haft Malin på besök igår. Åt gott och pratade massor. Givetvis tittade vi på idol. Äntligen åkte Johan ut!!! Var en mycket trevlig kväll igår. Å lite läskigt eller hur Malin?

När jag skrivit detta inlägget ska jag påbörja mitt arbete inom vård&omsorg som ska vara inne den 2 december, samma dag som ett annat arbete inom människan socialt och kulturellt. Det sistnämnda ska jag bara finputsa på så det är typ färdigt. *Pust* Stress stress. Skulle tränat spinning i dag kl 10 men somnade så sent igår så skippade det. Ska iväg till gymmet lite senare och köra lite egen träning istället. Blir kanske ett spinningspass i morgon om jag hinner! Ikväll kommer Linda hit föresten. Vi ska äta sushi och naturgodis till stjärnor på is=) Trevlig helg!!


www.justhungry.com

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Det var mycket trevligt i Fredags=) Får vi göra om snart! Å lite spökigt va det det håller jag verkligen med om. Puss puss

2008-11-30 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0