Min sömn är fridlyst

Älskar att sova, och är så himla skönt när man kommer hem från skolan, äter middag och sen kan gå och lägga sig och sova ett tag när man inte har några andra krav. Gör vi ibland här på CKV=) Men givetvis är det ju ofta folk som ringer så fort man lagt sig till rätta. Det kvittar vem det är, man blir så irriterad att någon stör ens underbara sömn. Men det slår aldrig fel. Som tur är somnar man om snabbt igen men ja.... väck aldrig den björn som sover haha. Har alltid haft kasst "morgon humör"! Love to sleep.


Ikväll har jag tränat bodypump. Blev ett kortare pass idag då det var en gästinstruktör. Lite trist men men. Man har iallafall gjort lite nytta idag. Nä dags att uppsöka den varma duschen sen ska jag plocka iordning lite i köket innan sängdags!

Sov så gott när det blir dags alla! I will try.



Kommentarer
Postat av: linda

Ja vet vad du menar fast för mig är det på kvällarna som är störande, jag somnar ju ganska tidigt och folk verkar tro att alla tycker om att vara vakna sent på kvällarna (utom jag). Hoppas du får en bra dag!

Kram!

2008-11-25 @ 06:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0