Pajdax

Idag blir det paj till lunch med fetaost, tomater och spenat. Slängt in pajskalet på förgräddning just nu. Varit ledig nu två dagar från praktiken, så skönt. Men när man är ledig går dagarna extra fort känns det som. I veckan har jag tränat två gånger änsålänge (bodypump och styrka + kondition). I morgon kl 10 tänkte jag testa på ett intervallpass. Då har jag fått mina tre dagar som jag eftersträvar. Inte alltid man hinner ens det. Ikväll ska Linda hjälpa mig lite med lägenheten. Förhoppningsvis hinner vi gå en liten sväng också. Janne och jag var där igår och packade ner det som var kvar. Är endast lite porslin i köket kvar som ska packas ner sen ska jag städa badrummet. Sen på fredag när jag är på praktiken ska janne och jesper hämta hit alla de sista grejjerna sen är janne så snäll och ska städa rent köket i helgen. Han är guld värd. Jag praktiserar hela helgen, delat pass på söndag. Sen nästa fredag den 14 tar den nya tjejen över lägenheten. Ska bli skönt. Även om jag givetvis kommer sakna den lite.

Nä dags att fortsätta med pajen! Blir lunch lagom till våra bästa år som börjar 30min tidigare nu tydligen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det lät gott, ses snart!

Kram

2008-11-06 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0