Städ-dag på CKV

Idag gick jag upp 8.30, åt frukost sen stack jag till gymmet och körde 1h spinnigspass! Verkligen skönt. Sen stack jag hem, vi började tvätta kl 11 så Janne var redan i tvättstugan och höll på. Medans tvättmaskinerna tvättade rensade vi upp och städade lite här inne. Massor av lådor med glas och porslin från min lgh har stått i hallen och köket  några dagar så nu var det dags att göra något åt det. Allt är upppackat nu och diskat. Vi har ny tvättid klockan 19, riktigt mycket tvätt idag har inte tvättat på ett bra tag så nu denna sista omgången är det tvättning av handukar och lakan som gäller. Under tiden hade jag tänkt damma och dammsuga inne i lgh också sen är det klart. Man behöver såna här städdagar ibland. Får passa på när man har tid. Hoppas vi hinner hålla lite kväll sen bara=)

I morgon ska jag upp vid 9.30 ska ut och gå en promenad med en tjej jag träffat på Nyhems servicehus när jag var där på praktik. Karolina heter hon. Ska bli trevligt!

Detta var dagens "städ låt." Har roliga minnen från den tiden då låten spelades flitigt ;) http://www.youtube.com/watch?v=AmMtCGs5wAc


Medans matte och husse städade och stod i låg en viss liten filur och slappade i sängen =) Sötnöten.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma, va duktig du e som spinnar, jag har gjort ett pass o jag höll på att dö=) hur känns det att vara sambo, härligt o mysigt gissar jag=) den 29 november ska jag ha party o du får väldigt gärna komma=) sova får du göra här, hihi. vet att de e långt hit för en kväll, men vill ändå att du ska veta att du e bjuden, hedersgäst=) var i halmstad bor du nu? inte för att jag vet så många ställen där=) e de mer centralt? ha en bra helg. kramar Nina<3

2008-11-15 @ 22:12:58
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0