Stressad?

Har mått allmänt konstigt nu sen i måndags. Yrsel, illamående,magont. Kan det vara stress tro? Nu när man är tillbaka i skolan igen och en massa saker ska göras. Redovisningar, prov, arbeten..... min mage och mitt psyke mår mycket bättre av att vara ute i arbetslivet. Har stannat hemma från skolan nu två dagar. Man kan ju inte kämpa sig dit i ur och skur för att sen bli svimfärdig när man kommer dit. Hände i måndags. Blev så yr så jag visste inte var jag var någonstans knappt. Läskigt. Borde börja på yoga som jag sagt så många gånger innan.....

Förövrigt känner jag mig lite tradig, å då speciellt i håret. Inte kunnat fixa mig i håret sen i augusti och nästa gång blir inte förän i slutet av december, innan jul. Men vad ska man göra? Pengar kommer inte flygandes till en direkt. Aja klarar mig nog ändå! Det finns värre problem i världen.

Nä dags att plugga lite så man inte halkar för långt efter. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, hoppas magen och du mår bättre nu! Kan ju vara stress såklart, när du pluggar o allt..Yrsel är ju jättevanligt,lider själv av det o var o kollade upp,men de sa att det inte är nåt att oroa sig över..Ta det bara lugnt,lägg dig i badkaret med en varm,blöt handduk över äögonen och bara njuut! Stackars dig och ditt hår, mitt ser oxå hemskt ut, så vi kan ju bilda klubb,haha!Kram på dig!

2008-11-20 @ 09:41:14
Postat av: heidi

Glömde skriva att det är jag som skrev!

2008-11-20 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0