En hög med räkningar

Tycker det är så varenda månad. Räknigar, räkningar på räkningar. Blir inte mycket över till annat. Riktigt deprimerande. Blir iallafall lite bättre med pengar i december, då mitt lägenhets kontrakt går ut den 1 december. Lite trist att dom inte tog den tidigare men det är ju inget att göra något åt nu. Det är dyrt att leva.... Jag ska iallafall unna mig en bio kväll denna månaden iallafall. Var för länge sen man var på någon bio nu. Så är livet som student. Man är då inte rik, speciellt inte när man inte jobbat något extra heller. *suck* känner att detta blev ett riktigt gnälligt inlägg. Man ska vara glad så länge man har tak över huvudet, pengar till mat och kärlek i sitt liv, inte sant? Å jag har den bästa man kan tänka sig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0