Money money money

I fredags fick jag csn och idag fick janne sin lön. Så idag tog vi bussen ut till flygstaden i eftermiddag och handlade hem fyra papperskassar fulla med mat. Köpte även ett par stövlar på rea på skopunkten. Har behövt ett par länge. Vi tog en sväng inom ÖB också och köpte två nya blockljus som luktar choklad/kaffe. Mysigt i höstmörkret. Skulle egentligen tränat bodypump i kväll men avbokade det. Är sjukt trött och magen mår inte för bra. Men imorgon ska jag försöka gå på step iallafall. Sen på onsdag är det ett bodypump pass igen som jag ska boka mig på så man får lite träning denna veckan iallafall.

I går eftermiddag efter praktiken kom lilla syster upp tillsammans med Johan och mickes hund Gunvald som hon passat över helgen. Vi åt pizza och hade det mysigt. Kul med besök=)

Nu ska jag sätta mig i vår underbara soffa och sällskapa janne med en kopp the och mörk choklad. (och skånska pepparkakor med smör)

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Jessica

åh skånska pepparkakor med smöör e goott gott gott

2008-10-29 @ 20:33:16
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0