Mot mörkare tider

När klockan är fyra känns det som hon är åtta. Blir mörkt så fort nu när det är vintertid igen. Men det är mysigt...massa tända ljus och sånt. Det tråkiga är bara att det alltid ska regna här i Halmstad. Vi borde ha flest regndagar i Sverige på ett år alltså:S

Varit på praktiken i kväll, slutade vid 21. Har gått bra som vanligt. Min handledare kommer från Kosovo och hon hade med sig "Baklava" som hon bjöd på till kaffet. (en sorts kaka) jätte gott. I morgon går jag 7.30 - 15.30 sen har jag ledig helg!!! Ska bli så gott. Janne är också ledig denna helgen.<3 På lördag kommer Joel och Linda hit, vi ska äta lite gott och sen gå på sen bio och se Arn. Ser jag framemot.

Igår efter praktiken kom Malin hit, vi körde till MAXI och handlade hem laxburgare och kladdkaka som vi frossade i under kvällen. Vi snackade om allt möjligt och hon stannade till 23.30 ca. Var trevligt. Alldeles förlänge sedan vi sågs. Får boka in en ny tid snart igen vännen.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite på tv innan sängen kallar. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0