Njuter av att det är helg

Denna helgen ska det verkligen njutas av. Avslutade första kursen idag, medicinsk grundkurs. Har varit mycket i den, massa prov och arbeten hela tiden så nu är man helt läxfri då vi går ut på praktik på måndag. Känner att praktiken faktiskt kommer lägligt, man är helt uppe i varv nu eftersom det varit så högt tempo sen start. De flesta i klassen känner lika dant. Hoppas bara man kommer trivas på sin praktikplats men det tror jag. Min handledare verkade bra så.... Synd att Moa inte fick vara på samma ställe som jag. Hon ville ju det men det blev tydligen massa slarv med platserna så hon fick på Patriks Hill istället. Men vi kan ju träffas mellan varven iallafall och snacka av oss lite som vi har gjort denna veckan. Vissa folk pallar man alltså inte med.

Har en lite konstig dag idag....Känner mig konstig. Det är en riktig "sakna mamma dag". Vad jag önskar att du var här. Behöver dig varje dag min älskade mamma. Himlen har verkligen fått världens finaste ängel....Tror att det är dags för ett besök hos Kerstin snart. Malin ska också följa med, ska se om vi kan göra det nästa månad. I need to.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det går bra i skolan fort.f och att praktiken går bra sen! får hålla oss med uppdaterade sen! kännde oxå igår att ja måste gå till kesrtin!

puss syster

2008-10-18 @ 12:01:41
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0