Storm och regn

Var vaken idag vid 7 när janne kom hem från jobbet. Var tänkt att jag och Linda skulle ut på en morgonpromenad idag, men det blidde inte så pga vädret. Vi hade hoppats på att det skulle lugnat sig framåt morgonen men icke. Så jag la mig igen och sov till 11. Skönt i och för sig. Åt frukost och började sen plugga inför provet i morgon. Har tagit en liten paus nu, tänkte laga lunch. Blir västkustsoppa med lite räkor tillsatt. Är ju riktigt soppväder nu ju! Gott. Hoppas på att vädret lugnar sig mot kvällen, isåfall blir det en promenad då istället.


Kommentarer
Postat av: linda

Hej gumman,,,,

Hoppas allt är bra med dig, så tråkigt när båda har mycket i skolan nu men vi får försöka ses snart.

Ha en bra dag

Puss

2008-10-08 @ 07:47:08
Postat av: Anonym

hej säs!

chefen e på mig att jag ska utbilda mig till sjukslöterska! haha men d vete fan, kan inte du kan ej jag :S han rekomenderade en utbildning till mig! en KY! björkvik samarbetar med den, så han kan nog fixa in mej.. här e en länk till den! läs om det! precis en sån utbildning jag vill gå :)

http://www.eslov.se/barnochutbildning/kykvalificeradyrkesutbildning/kyutbildningar/socialpsykiatri.5267.html

2008-10-08 @ 16:57:27
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0