En riktig höstdag

Idag har jag tränat styrka, och efteråt gick jag en runda med Linda och Jazza på galgberget. Så skönt. Men helt plötsligt hörde vi ett stort "dånande" och ut ur buskarna kom tre militärer springades i hjälmar och med packning på ryggen. Haha vi såg nog ut som två skrämda fågelungar! Trodde först att det var en älg.

När jag kom hem blev det stuvade macaroner med quronbullar till lunch. Var gott, har nog inte ätit stuvade macaroner på år och dar. Sen har jag försökt plugga lite. Prov i morgon ju. Men är helt slut i huvudet, inte lätt att få in all information då. Så tänkte ta mig en mat paus nu. Har middag i ugnen, sen ska jag ta tag i det här med stroke och demens igen. Skrev egna frågor nyss, brukar gå in lättare på det viset. Är sjukt godissugen med!!!! Jobbigt. Men ska försöka hålla mig tills helgen.

Vädret är förövrigt helt underbart; solsken och höstiga vindar. Mysigt. Ska inhandla massa nya ljus när vi ska till Ge-kås den 26. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0