Not a sunny sunday!

Nope idag är det gråmulet ute. Lite trist men ska ändå sitta inne och plugga mestadels av dagen. Har två prov imorgon, det andra blev bakåtflyttat med pga nått studiebesök på onsdag. Så man har fått pluga en del i helgen, svårt att få in allt=( Stackars janne igår, var en riktig pms kärring! Sur, irriterad och sen blev jag ledsen. Inte lätt att vara kvinna. Men fick förklara för honom vad det var så han förstod att jag inte flippat ur helt. Idag mår jag bättre så hoppas att pluggandet och allt annat går bättre idag. Vi hämtade iallafall hit min hemtelefon igår så nu kan allt kärt folk äntligen få tag i mig och jag kan få tag i dom =)

Nu kom janne in med tvätten som han fixat med sen kl 7.....:S Ska gå och se om våra scones börjar bli färdiga i ugnen. Något får jag ju också bidra med till hushållet! idag!

Föresten i går hade zorro tagit in en fågel som låg död i hallen med utspridda fjädrar överallt. UTAN HUVUD. En söt liten blåmes eller något var det. Så det blev sanering av hela lägenheten typ. Är ju ännu mer hysterisk nu gällande bakterier när jag läst i boken att de sprids via damm också. Haha. Men men

Dags för sen frulle! Tjingelingus!

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för världens skönaste promenad idag. Får ta om det i veckan. Lycka till på proven imorgon du kommer fixa det! Puss&kram

2008-09-14 @ 19:43:11
URL: http://lindaj86.com
Postat av: Heidi

Hello! Haha, du har pli på bror min, säkrast att han sköter sig! Lycka till på båda proven, tror det kommer att gå jättebra! Vi hörs! Kram på dig!

2008-09-15 @ 19:55:40
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hello! Haha, du har pli på bror min, säkrast att han sköter sig! Lycka till på båda proven, tror det kommer att gå jättebra! Vi hörs! Kram på dig!

2008-09-15 @ 19:55:55
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hello! Haha, du har pli på bror min, säkrast att han sköter sig! Lycka till på båda proven, tror det kommer att gå jättebra! Vi hörs! Kram på dig!

2008-09-15 @ 19:56:04
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud, vad hände? haha,jaja bra att meddelandet gick fram iallfall! :-)

2008-09-15 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0