Old school

blir det för mig nu på tv 5. Har precis tryckt i mig en munk och naturgodis. Håller på med min kopp nypon te just nu! Janne gick till jobbet för en liten stund sedan så blir en ensam kväll. Lika dant i morgon. Men jag har ju zorro här. Just nu är han ute och utforskar området men han kommer nog snart igen. På söndag ska jag träffa Linda. Var ett tag sen nu när jag blev sjuk och allt. Hade ju tänkt göra tösen sällskap i veckan men ja det blev inte så. Mådde kasst när jag vaknade i morse så blev ingen skola idag heller. Är bättre nu men blir så less på detta. Får vila under helgen sen måste jag till skolan på måndag. Tur jag kunnat göra lite uppgifter och sånt iallafall. Janne var så snäll och renskrev alla mina uppgifter igår på datorn. Är så glad för honom så det är inte klokt. <3 Han är det bästa som hänt mig. Bättre kille kan jag inte hitta.

Och syrran min. Lillis luring. Hon skulle egentligen kommit hit denna helgen men så blev jag såklart sjuk!=( Men denna tös betyder också oerhört mycket för mig. Utan min lilla syster vore livet meningslöst. Lina min andra hälft! -Jag älskar dig. Glöm aldrig det.

Nu ska jag ägna mig åt tv:n. Och snart kommer jag väl svulla vidare också.

Tjingeling och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0