Prov och bodypump

Proven idag gick nog ok iallafall. Skönt att ha dom över. Gick lite på stan idag efter skolan, hittade givetvis massor!!! Men har inga pengar till att shoppa....men köpte ett träningslinne till janne, ett sånt som jag vet han velat ha. Var rea på stadium så kunde inte låta bli =) Vilade givetvis as usual när jag kom hem. Sen kl 19 var jag på gymmet och var med på ett bodypump pass. Var riktigt kul idag! Lite disco tema. Bra musik. När jag kom hem var det dags för darling att gå till jobbet så jag följde honom dit, skönt med en liten promenad på kvällen. Så nu sitter jag här vid datorn, ätit lite och kollat på tv. Ska ta och diska och hoppa i duschen nu (dock inte samtidigt haha) sen blir det sängen och några sidor i små citroner gula.

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0