Söndagsmys med Linda

Klockan 16.30 hämtade Linda upp mig hos Janne. Vi körde till Eurostop och Willys för att handla ingridienser till en tomatsoppa med mozarella och grönsaker mmmm. Sen givetvis slank det ner både det ena och det andra onyttiga i korgen också. Man åt så man mådde illa. Åt hemma i min lilla lya, får passa på så länge den finns kvar för mig. Hoppas ju iof bli av med den ganska så snart. Blir dyrt att ha den när man nästan aldrig är där ändå. Efter massa skvallrande begav vi oss till MAXI och gick en sväng runt om kvarteren. Sen hämtade vi upp janne som varit och handlat där så körde snälla Linda oss hem. Så nu sitter man här. Ska gå och göra mig iordning för sängen när jag är klar med detta inlägg. Ska lägga mig och läsa lite i medicinsk grundkurs boken innan John Blund besöker mig. Lär väl ta ett tag, men måste ändra mina sovvanor. Är en riktig nattmänniska. 07.49 går bussen mot skolan imorgon....

Tack för ikväll gummsan! Var väldigt trevligt :-*


Kommentarer
Postat av: linda

Ja det var en jätte trevlig kväll och jag är fortfarande proppmätt haha. Nu ska jag också sova.

Puss

2008-09-07 @ 22:12:59
URL: http://lindaj86.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0