Syster yster gästar Halmstaden

I fredags kväll kom syrran hit. Då åt vi middag och chips och godis till singing bee. Fick ett presentkort av Lina på gina tricot! 150kr som jag kan handla en tröja eller nått för. Så snäll<3 Somnade rätt tidigt var sjukt trött efter en lång skol dag och Lina efter att hon jobbat. Vid 10 på lördag fm körde vi sen till Ullared och Ge-kås. Shit vad mycket folk!! Fel helg att åka på när det varit löning såklart. Folk körde på en, trängdes och hade sig. När vi sen kom ut därifrån några timmar senare var man pank och helt slut i kropp och själ. Åt på burger king sen körde vi hem och packade upp våra grejjer och räknade på vad vi handlat för :S Lina slog på stort. Janne köpte lite kläder och sånt med som han behöver. Själv blev det ett regnställ och skolgrejjer. Blev dåligt med pengar denna månad,så får handla mer när vi ska dit innan jul igen=) Då slipper jag hyran på min lägenhet. Ska bli skönt. Jag som ville ha ett par nya stövlar denna månad, men ja det får bli nästa månads projekt då ju! Sen vid 21 igår kväll kom Jesper och Sara hit, Vi åt kräftor (eller Lina och janne åt, jag tyckte dom såg läskiga ut. Inte ätit kräftor sen man var liten) och drack vin, snapsade och hade oss. Jesper lärde oss en ny "lek" med kniv och gaffel och även en ny snapsvisa vi inte hört innan haha så ful den är. När man vaknade upp i "morse" satt den kvar i huvudet. "Balladen om Theobald Thor". Lina och jag har nynnat och sjungit på den hela dagen.... ej med vilje.



Idag så har vi inte gjort mycket. Var ute vid stranden i em och gick en liten runda. Sen åkte vi hem, lagade middag och ja mer har vi inte gjort. Janne sussar i soffan igen med zorro vid sin sida. Han ska iväg och jobba vid 21. I morgon har jag redovisning på cancerarbetet  så jag ka läsa igenom det några gånger för Lina sen, så man vet vad man ska prata om! Kommer att vara nervös...hatar sånt men måste ju göras....



Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Nina

ser ut som du har haft en skoj helg...lite avis på ullared=) den 5 november kommer jag till halmstad om du vill ha besök av mig=)hoppas din redovisning gick bra=) trivs du bra i skolan? många kramar från Nina<3

2008-09-29 @ 21:22:33
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0