Skåneland

Jepp då har första dagen snart gått. Var nere i Höör igår vid 22.30 så blev inte så mkt gjort då inte. Somnade som en gris lite mer än en timme senare. Riktigt trött efter praktiken och sen var jag på stan när jag slutat och uträttade några ärenden + att jag mötte upp janne på maxi, vi var tvugna till att fylla kylskåpet lite. Det har varit nästintill tomt de senaste dagarna. Men igår fick jag ju CSN så då var det dags för refill. =)

Idag vaknade jag 9.30 av mig själv så tog mig en liten promenad innan frukost. Skönt var det. Sen körde jag in till Eslöv vid 13-tiden. Var först på ÖB och köpte en klotgrill för endast 129kr som vi ska använda flitigt nu i sommar=) Sen blev det lite annat smått och gott också, nödvändiga saker som tvålar, tandkräm, plastpåsar, diskemdel osv. Efteråt körde jag till mormor och morfar och kollade in deras nya lägenhet. De flyttade i februari. Den var stor och fin. Hann bli bjuden på både fika och middag under de timmarna jag var där. Innan jag skulle köra hem gick vi inom moster Irene som också har flyttat och bor rakt över gården. Var hemma vid 20 ikväll. Jag och pappa hade pratat om att köra en runda med hans motorcykel men det blev inget med det, tar det imorgon istället. Så jag stack ut och sprang en liten tur istället i de skånska skogarna. Så lite har jag hunnit med idag iallafall.
 
I morgon blir det till att åka till Lund och träffa Carro vid 10. Sen ska jag inom Nova Lund, sen tillbaka till Höör och hälsa på farmor, hem och åka motorcykel, köra till citygross och handla mat, sen bli skjutsad av fader hem till Halmstaden igen. *Phu* känner att det kommer bli en hektisk dag imorgon. Blir anfådd bara av att skriva allt som ska hinnas med ;)

Nu väntar duschen sen en kopp the och lite bokläsande i "Alla var där".

Tjingelingus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0