Sol sol sol

Så underbart!=) Termometern visar 29,6 grader här nu, fast det är ju i solen givetvis. Skönt. Kom hem för en stund sedan efter ett besök i solariet. Måste "fusk sola" upp färgen lite hehe. Är drop in alla dagar mellan 06.30-13 ca. Man kan sola för en tjuga och det är billigt. Kl 13 ska jag befinna mig på Vuxenutbildningen på skånegatan för en tre timmars lektion i Etik och moral. Mmm så är det. Å i kväll ska det tränas styrka + kondition tillsammans med lilla syster.  Föresten så måste jag bara påpeka att hermes byxorna som de gör reklam för på tv nu, är så sjukt fula. Vi har haft en del diskussioner om dem... usch kommer aldrig sätta på mig ett par sådana..... Nä ni nu ska jag ta och hoppa i duschen sen blir det till att äta lite rester til lunch, fetaostpaj *yummie*.

Hoppas alla får en lika fin dag som vi i Halmstad! Tjoho!


En kise som passar på att njuta så fort solen visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0