AIK-HBK

Igår kom Molly och Marcus som sagt hit. Vi grillade kyckling och åt klyftpotatis och tzatsiki till. Smaskigt. (givetvis en vegetarisk filé för mig istället). Drack lite vin och öl sen var det dags att ta taxin till Örjansvall för att se matchen. Det böjade spö regna innan första halvleken var slut, tur vi hade paraply och ponchos med, men vi blev ändå rätt blöta. Värsta skyfallet. Men matchen fortsatte att spelas iallafall och det blev 2-1 till AIK till Marcus glädje=)

Väl hemma igen, bytte vi om till torra kläder, poppade popcorn och hade det mysigt, iaf jag och Molly. Janne och Marcus höll sig i köket där de shottade upp en hel(!) flaska minto och blev rätt så på lyset. Jag hade svårt att få Janne i säng sen i natt, han sluddrade en massa, visslade och hade sig och vägrade lägga sig haha. Men men tillsist sov han som en klubbad säl. Och idag kan jag säga att varken han eller Marcus mådde något vidare.... Molly och Marcus åkte för ca 1h sen och sedan dess har janne intagit sängen. Han är helt slut.... Själv har man fått röja upp i köket och har just nu en vegatarisk lasagne i ugnen. Börjar bli lite hungrig.... Senare ikväll ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur! Ska bli skönt.

Ha det gott! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0