Är sommaren tillbaka?

Idag är det äntligen sol igen här i Halmstad. Det var det igår också men då jobbade man ju. Har varit på stan en snabbis nu innan lunch. Köpte en inpackning på Kicks som var slut sist jag var där. Aussie 3- minutes miracle. Kostar 99kr just nu. Fick en test av den i en tidning i våras och tyckte den var riktigt bra då iallafall, luktar dessutom tuggummi=) Så ska testa den. Hämtade även mina nya linser som kommit.

Nä nu ska jag slänga ihop en risoni/tonfisk sallad till herrskapet här. Sen när Lina slutat och är redo vid 15 ska vi ut till brottet och simma lite. Hade egentligen tänkt springa men är för varmt för det nu, och ikväll har vi tvättstugan! Får se om jag tar mig en jogging tur nere i skåne nästa vecka, annars får jag sätta igång ordentligt när jag kommer tillbaka. Att springa 2ggr/vecka är målet. Men en gång är alltid nått.

Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0