Are women born this way?

Hittade denna länken på Katjas blogg haha. Var bara tvungen att lägga upp den, som jag skrattade! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=zRRkJ95RxIo&feature=player_embedded


Nu blir det promenad till Örjans Vall för att lösa in våra biljetter då vi tydligen köpt fel.... Om man ska stå på aik;s sida ska man tydligen köpa biljetterna på plats ikväll. Blir fotbollsmatch ikväll hbk-aik tillsammans med Molly och Marcus som kommer på besök och stannar tills i morgon. Det blir grillning och lite dricka innan matchen + att Molly ska slinga mitt hår. Nice=)

Ha en trevlig dag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

2009-08-17 @ 21:51:23
Postat av: Nina

hej vännen. tack så mycket för födelsedagspresenten. båda är redan använda=) chokladmask, det har jag aldrig sätt. luktade jätte gott o armbandet är jätte fint. tack så mkt vännen. vi ska få vårt schema för hösten i slutet av veckan, sen hör jag av mig så vi kan boka in en helg. jag längtar=) kramar Nina

2009-08-17 @ 21:54:16
Postat av: Maria

hade ingen aning om att du gillar fotboll..!

Ja, man kan lara mycket om nan genom att lasa deras blogg:-D

Kul:-)

2009-08-21 @ 14:51:20
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0