Längtar efter lönen!

Just nu sitter vi här som två tattare utan ett öre i plånboken. Haha men det går ingen större nöd på oss egentligen, vi har ju mat! Men morgon kommer äntligen lönen och såg på banksidan idag att det blir en hel del mer pengar än jag hoppats på! Gött=) Men det tråkiga är också att jag i måndags fick avslag av CSN så får inga pengar i höst. Hoppas bara vi kan ta ett litet lån på banken för de sista månaderna, annars tvingas vi leva på jannes lön, och det blir tajt och inte så kul. Måste även spara från denna lönen så man har i reserv. Inte shoppa loss en massa som jag egentligen velat;)

Jaha va händer annars här? Tänkte ta mig ut och springa på galgberget i eftermiddag. Får bli pasta till lunch så man orkar. Sen vet jag inte riktigt vad som ska hittas på. Har lovat janne att vi ska gå ut mot Eurostop så vi är där vid 24 i natt så han kan köpa snus när lönen kommit in haha. Men men vad gör man inte för sin karl! Vi är ändå vakna så sent så why not. Sover kanske bättre efter lite frisk luft!?

Imorgon efter frukost ska vi in till stan och fixa lite ärenden, sen på kvällen blir det bio med Linda och Joel. Vi ska se Beck fillmen. Ska bli trevligt! Vi har inte setts alls mycket i sommar. Tråkigt men det blir så när man jobbar så olika tider...

Have a nice day! cheers!





Här är min habib! Han konventerade till Islam i natt. Klär honom va? ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha:-D

Vilket roligt foto pa Habib:-)

2009-08-26 @ 17:34:58
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com
Postat av: Anonym

först lurar ni mig att ni har hittat gud i jönköping, haha. o nu har mannen i huset konverterat till islam. ja jag säger då det=)=)=) spara pengar till ullared, fick schema idag, ska kolla av med martin när han e ledig, så kan vi kanske bestämma en helg när vi kommer upp=) om ni fortfarande vill ha skåningarna på besök=) kramar<3

2009-08-26 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0