Vill man vara fin får man lida pin

Inte sant?

Kom hem från frissan för ett tag sen. Syrran och jag var där ihop för att fixa våra hår. Det hade trasslat ihop sig mycket på oss båda så hon fick byta en hel del slingor. Blev lite dyrare än det var tänkt från början, och ont gjorde det! Men men nu är håret tjockare och finare igen=)

Var ute och sprang en tur på galgberget innan i eftermiddags. Hade inte världens bästa form idag kände jag, men kämpade mig igenom rundan iallafall. Blev bara 3:an idag också, ska nog ta den rundan på torsdag med sen åker vi till skåne på måndag och är där en vecka. (å jag jobbar heeela helgen som kommer). Men när jag kommer hem igen ska jag försöka mig på 5:an igen. Var nog en månad sen jag sprang den nu. Blir så när man är sjuk! Det tråkiga är att konditionen försvinner så snabbt så man måste öva upp den igen!

Dags för kvälls teet! Hej svej!




Hämtade ut mitt paket idag från netonnet. Beställde två mobilväskor förra veckan. En som jag kan ha när jag springer om armen och en att ha i väskan. 99kr/st. Inte så farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0