Äntligen lite ledighet

Jahapp, sista praktikdagen var idag nu innan jul. Tre dagar kvar sen bara. Skönt. Fick ta venprov idag! Var sjukt nervös och fick utslag på halsen och bröstet, men jag fixade det faktiskt. Var inte så farligt. Var en frivillig personal som var snäll och ställde upp. Fick även höra av en personal att hon och några andra pratat om mig i veckan och sagt att de definitivt kan se mig som sjuksköterska i framtiden. Då blir man glad=)

Efter praktiken idag mötte jag upp janne i stan som var så snäll och kom in med min resväska. Tanken var att vi skulle ta en fika innan mitt tåg gick, men det blev icke så, då "alla tre" caféerna i stan var fullproppade med meterlånga köer. Så blev en fralla och en kanelbulle på pressbyrån på stationen istället. Mindre lyxigt och mindre gott. Men vad gör man? Stan sjönk ännu mer i våra ögon idag haha. Buh för Halmstad.

Farmor har varit här hos oss ikväll. Brukar fira lite jul med henne dagen innan då hon är iväg hos vår faster varje julafton. För våran del bär det av till mormor och morfar imorgon för lite julmys och paket öppning=)

Lycka var att komma fram till Höör och träffa älskade kisen igen och att vara lite ledig, mindre lycka är att behöva fira jul utan min älskade habib iår<3

GOD JUL På Er!

Kommentarer
Postat av: Han som snarkar brevid dig...

På söndag får vi fira jul habib:) 3 dagar kvar att jobba, sen ledigt igen o du kommer hem <3<3<3<3<3<3

2009-12-24 @ 07:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0