Från kort till lång

hårig! Idag fick jag min efterlängtade hårförlängning! Känns väldigt ovant, tog ju bort min förra i början på sommaren förra året och har sedan dess gått runt i min alldeles egna kalufs, men nej det jobbades extra i Januari och nu tog jag mig råd till en ny. Fick det för halva priset ute hos Gullbranna frissan gemfört med vad de tar i stan. Annars hade jag inte gjort det. Är för dyrt. Nu ikväll har jag varit på praktiken med, fick sluta lite tidigare eftersom det bara var en boende hemma som klarar sig själv. Så nu ska jag ta tillfället i akt och börja på mitt arbete i social omsorg! Efter 21 dyker karln upp här med. Han är på utbildning uppe på regementet nu över helgen. 7-21 alla dagar....shit alltså. Allt för att gå med i insatsplutonen. ("Hemvärnet") Hoppas han tycker det är kul nu =)

Nu ska jag frossa i mörk choklad och jordgubbar som jag köpte ikväll. Måste ha lite energi till pluggandet.


Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

härär det bara bra :) själv? några planer för helgen?:) jag ska kanske till IKEA :) i övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på :)



take care och ha en riktigt bra kväll :)

kram kram

2009-02-27 @ 21:07:45
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: heidi

WOW, vad snyggt det blev! Du passar i både kort och långt hår ju!

2009-03-02 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0